Bones Festes

Hola amics açi teniu una entrada per a felicitarse.



Puncheu en la paraula Au

11 comentarios:

el Pulo dijo...

Vos desitje el mijor

chino dijo...

es paregem mes al ciervo que esta al costat, un bes a tots.

bisa dijo...

bo! un altre any se acaba, sols em cap desitjaros que el proper siga igual o millor que el que a nem a deisar enrrere.
Una abrazada i Bones Festes

Juan dijo...

Amics, Bon Nadal a tots, a vore si fem un dinar pronte y se contarem que mos a dut Papa Noel.
Vinga!

cullerot dijo...

jeeee,com ba tot? vos desitge bones festes i que no creixcau molt a lo ample jeje.

el Pulo dijo...

Be anem avore si anem preparant dinar..... vos tindre informats.

el del oli dijo...

com supose que s'abeu portat tots molt be, vos desitge molts regals
pero dels bons,dels realtment bons.salut,treball,i algun kiki de vega en cuant.jo jo jo.(no se com fa basaltar ).

el Pulo dijo...

A sant rock, crec que es el disapte que ve,,,, parlarem en chufo a vore si li ve be,,,
els cuiners chino y munera ya estan clars...
Vostindre informats

chino dijo...

per motius sexuals es pospon el dinar per al disapte seguent dia 22 lloc caseta de chufo en la mar ( es recomana portar el tanga ficat)anirem informant, un abrazo.

el Pulo dijo...

Be un mal entengut el dinar es el seguent disabte 29

Unknown dijo...

Pasensia que estic molt liat, pronte estara fet el reportaje