Carnavals 1987

Crec que eren els carnavals de l´agrupació de penyes.
La foto es per analiçarla:

1-Paco no se de que anaba disfraçat, pero de tuno yo crec que no.
2-Jose Manuel y Marsaga en traques en les mans mentres atres estan fumant.
3-Cullerot y Juan en els ulls tancats.
4-Vicent ficanli el dit en la orella de Cullerot.
5-La cara de Mariano, sense comentaris.

Impresionant, estaria be que comentareu tot alló que se enrecordeu de eixe dia.
Vinga! Juan.

Posdata: Per cert Pulo !aon collons estabes tu, un atra foto en la que no apareixes!

8 comentarios:

Juan dijo...

Supose que ya sabreu que si fiqueu el cursor damunt de la foto y puncheu, la foto se amplia y la podeu vore millor.
Vinga!

Bisa dijo...

Ja se jo, perquè el Pulo no apareix maí en les fotos, ell es el que les feia. jajajajajajaja

cullerot dijo...

el nivell putja.quines caretes.flash cuant de moño.no recordaba a jaume en la penya,i com abem millorat desde entonces.

Juan dijo...

Molt bo Bisa, pero yo crec que el que fella les fotos era Alfredo No?.
Vinga!

Pulo dijo...

No es que Juan tria les que no estic je,je,je

chino dijo...

pues a mi me falta lo de despullarse toch y deixar anar els instinch animal

Penya la Fam dijo...

Chino, este ultim comentari apart de que em pareix respetable, va en la entra del dinar.
Vinga!

Juan

chino dijo...

entre aon puc poquet a poquet me afinare